MENU

windows esprit #imperfect

Jeder ist auf seine persönliche Art perfekt und schön – dieser Gedanke zieht sich seit Herbst 2015 durch alle Esprit-Fensterkampagnen. Statt klassischer Models werden echte Typen gezeigt. Musik/Tanz/Bewegung ist das Thema 2016. Das verbindet die wechselnden Kampagnen, die mit starken Backgroundfarben wirken. Farbige, dreidimensionale Inszenierungen unterstützen die Dynamik der Personen.

Everyone is beautiful and perfect in his own individual way. Sine autumn 2015 this thought runs through all Esprit window camaigns. Instead of stereotypical models, authentic personalities are shown. The major topics of 2016 are music, dance and movement. These are the connecting elements of the different campaigns, which are characterised through strong background colors. Three-dimensional objects are supporting the dynamics of the protagonists.

Jeder ist auf seine persönliche Art perfekt und schön – dieser Gedanke zieht sich seit Herbst 2015 durch alle Esprit-Fensterkampagnen. Statt klassischer Models werden echte Typen gezeigt. Musik/Tanz/Bewegung ist das Thema 2016. Das verbindet die wechselnden Kampagnen, die mit starken Backgroundfarben wirken. Farbige, dreidimensionale Inszenierungen unterstützen die Dynamik der Personen.

Everyone is beautiful and perfect in his own individual way. Sine autumn 2015 this thought runs through all Esprit window camaigns. Instead of stereotypical models, authentic personalities are shown. The major topics of 2016 are music, dance and movement. These are the connecting elements of the different campaigns, which are characterised through strong background colors. Three-dimensional objects are supporting the dynamics of the protagonists.